0.2 C
Warszawa
piątek, 9 grudnia, 2022
Art. promocyjny

    Monter Stolarki 13/2021

    Monter Stolarki 13/2021

    Jak pokazują badania Ministerstwa Klimatu i Środowiska, nasza świadomość w zakresie dbania o środowisko naturalne i czyste powietrze rośnie – obecnie dla 94% badanych Polaków zmiany klimatu to ważny problem, a 75% z nich jest skłonnych wydać więcej na „czystą” energię. W ten trend doskonale wpisuje się najnowsza odsłona kampanii DOBRY MONTAŻ, w tym roku pod hasłem BUDUJESZ DLA POKOLEŃ. Celem zaangażowanych w nią firm i stowarzyszeń jest praca nad kształtowaniem odpowiednich postaw społecznych, a jednocześnie – wspomaganie rozwoju branży stolarki.

    Katarzyna WANGIN
    redaktor naczelna

    Spis treści

    AKTUALNOŚCI

    • To ważne dla naszej branży – 6
    • KONGRES STOLARKI POLSKIEJ. Za nami XI KSP – po raz pierwszy w digitalu – 10
    • POID BUILDING AWARDS 2021. Znamy zwycięzców konkursu – 14
    • NOWA KAMPANIA ZWIĄZKU POiD. Budujmy razem dla pokoleń – 18
    • ROSNĄCE CENY SUROWCA. Drewniane absurdy – walka o polskie drewno – 20
    • Wydarzenia – 24
    • Nowości – 26

    SPRZEDAŻ

    • ZAPRASZAMY DO SALONU. Nasi klienci czują się u nas komfortowo – 28
    • RYNEK STOLARKI OTWOROWEJ. Surowce, czyli o problemach branży – 34
    • Jak sprzedawać, gdy brakuje towaru? – 38

    MONTAŻ

    • MATERIAŁY. Piany poliuretanowe – 40
    • Okna i drzwi narożne – jakie mamy możliwości montażu? – 48
    • ZDANIEM WYKONAWCY. Montaż dużych i ciężkich konstrukcji – niezbędne maszyny – 54
    • Systemy ścian fasadowych – dostępne rozwiązania – 64
    • NASZE REALIZACJE. Duże przeszklenia w roli głównej – 68

    FIRMA

    • Czy warto inwestować w reklamy na Facebooku? – 80
    • SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU. Realna wartość czy marketing? – 82
    • Jak rozwijać zespół sprzedażowy? – 84

    Latest Posts

    Najnowsze wpisy

    Polecane produkty