
Jak pokazują badania Ministerstwa Klimatu i Środowiska, nasza świadomość w zakresie dbania o środowisko naturalne i czyste powietrze rośnie – obecnie dla 94% badanych Polaków zmiany klimatu to ważny problem, a 75% z nich jest skłonnych wydać więcej na „czystą” energię. W ten trend doskonale wpisuje się najnowsza odsłona kampanii DOBRY MONTAŻ, w tym roku pod hasłem BUDUJESZ DLA POKOLEŃ. Celem zaangażowanych w nią firm i stowarzyszeń jest praca nad kształtowaniem odpowiednich postaw społecznych, a jednocześnie – wspomaganie rozwoju branży stolarki.
Katarzyna WANGIN
redaktor naczelna
Spis treści
AKTUALNOŚCI
- To ważne dla naszej branży – 6
- KONGRES STOLARKI POLSKIEJ. Za nami XI KSP – po raz pierwszy w digitalu – 10
- POID BUILDING AWARDS 2021. Znamy zwycięzców konkursu – 14
- NOWA KAMPANIA ZWIĄZKU POiD. Budujmy razem dla pokoleń – 18
- ROSNĄCE CENY SUROWCA. Drewniane absurdy – walka o polskie drewno – 20
- Wydarzenia – 24
- Nowości – 26
SPRZEDAŻ
- ZAPRASZAMY DO SALONU. Nasi klienci czują się u nas komfortowo – 28
- RYNEK STOLARKI OTWOROWEJ. Surowce, czyli o problemach branży – 34
- Jak sprzedawać, gdy brakuje towaru? – 38
MONTAŻ
- MATERIAŁY. Piany poliuretanowe – 40
- Okna i drzwi narożne – jakie mamy możliwości montażu? – 48
- ZDANIEM WYKONAWCY. Montaż dużych i ciężkich konstrukcji – niezbędne maszyny – 54
- Systemy ścian fasadowych – dostępne rozwiązania – 64
- NASZE REALIZACJE. Duże przeszklenia w roli głównej – 68
FIRMA
- Czy warto inwestować w reklamy na Facebooku? – 80
- SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU. Realna wartość czy marketing? – 82
- Jak rozwijać zespół sprzedażowy? – 84