-3.9 C
Warszawa
sobota, 2 grudnia, 2023
Art. promocyjny

    Monter Stolarki 12/2021

    Katarzyna WANGIN
    redaktor naczelna

    Pierwsza połowa roku 2021 przyniosła nie tylko duży wzrost zamówień (co nas cieszy), ale też problemy z utrzymaniem ciągłości dostaw surowców do produkcji stolarki i niespotykane dotychczas, lawinowe podwyżki ich cen. To przekłada się na wzrost cen gotowych produktów, co budzi obawy o ich konkurencyjność na rynkach zachodnich. O tym, jak polskie firmy radzą sobie z tą sytuacją, opowiadają ich przedstawiciele (str. 6).

    Spis treści

    AKTUALNOŚCI

    To ważne dla naszej branży – 6
    Związek Polskie Okna i Drzwi. 25 lat organizacji branżowej. – 10
    POID BUILDING AWARDS 2021 Konkurs o stolarce otworowej i architekturze – 16
    Pierwszy raz w historii Kongres Stolarki Polskiej w wersji digital – 20
    KONFERENCJA PSD. Dekarstwo. Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. Edukacja drogą do sukcesu – 22
    Wydarzenia – 26
    Nowości – 30

    EDUKACJA

    EDUKACJA przyszłych monterów stolarki – 34

    SPRZEDAŻ

    ZAPRASZAMY DO SALONU – Sposób na sukces: markowy produkt i profesjonalna usługa – 36
    BADANIA RYNKU – Sprzedaż on-line. Czy robisz to dobrze? – 40
    DIGITAL MARKETING – Reklamowanie w niespotykanym czasie – 42

    MONTAŻ

    SZCZELNY MONTAŻ – Szczelniej wewnątrz niż na zewnątrz – 46
    ZDANIEM WYKONAWCY – Pomiary i przygotowanie otworów – jak to zrobić dobrze? – 52
    MONTAŻ DRZWI PRZESUWNYCH – najważniejsze etapy – 62
    MASZYNY dla firm montujących stolarkę – 64
    Jakie jest idealne urządzenie do montażu okien? – 68
    NASZE REALIZACJE – Wielkoformatowa witryna bezsłupowa – 74
    NASZE REALIZACJE – 6-metrowy HS z widokiem na jezioro – 82

    FIRMA

    PRAWO SPÓŁEK – Jak podejść do sprzedaży firmy rodzinnej? – 90
    AUTORYTET SZEFA – Jak budować autorytet w zespole? – 92

    Latest Posts

    Najnowsze wpisy

    Polecane produkty