13.1 C
Warszawa
środa, 4 października, 2023
Art. promocyjny

    OKNOPLAST rośnie w Europie, poszerza ofertę i rozbudowuje infrastrukturę

    W minionym niedawno roku OKNOPLAST świętował swoje 25-lecie. Firma nie skupiła się jednak wyłącznie na celebracji i podsumowaniach – w tym samym czasie wykonała kilka znaczących ruchów biznesowych, dzięki którym 2019 był dla niej, podobnie jak poprzednie lata, okresem intensywnego wzrostu.

    Przedsiębiorstwo rozpoczęło m.in. dużą inwestycję w zakład produkcyjny, dodatkowo wzmocniło swoją pozycję biznesową na rynku belgijskim, a także poszerzyło portfolio o całkowicie nową kategorię produktów – bramy garażowe. Za sprawą tego posunięcia klienci mogą teraz skompletować zróżnicowane elementy potrzebne do domu u jednego producenta, stawiając tym samym na wygodę, spójność oraz najwyższą jakość rozwiązania. Latem natomiast firma ogłosiła premierę proekologicznego okna Prismatic.

    – W ciągu 25 lat udało nam się zbudować prężnie działającą firmę, obecną na kilkunastu rynkach, dzięki oferowaniu najwyższej jakości produktów oraz długodystansowej strategii. Filozofia przedsiębiorstwa nie zmieniła się w tym zakresie. Wierzymy, że tylko ponadprzeciętny projekt i wykonanie mogą odnieść prawdziwy sukces. I właśnie z tego powodu doskonalimy nasz asortyment produktów oraz zaplecze technologiczne – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST. – Jestem także bardzo dumny z naszego rozwoju za granicą w 2019 roku. Pomimo pierwszych symptomów spowolnienia gospodarczego na rynku, my realizujemy założone wcześniej cele.

    Latest Posts

    Najnowsze artykuły

    Polacane produkty