1.2 C
Warszawa
czwartek, 18 kwietnia, 2024
Art. promocyjny

    Opłaca się zdobywać wiedzę o DOBRYM MONTAŻU – szkolenia dla partnerów kampanii

    Na kampanię edukacyjną DOBRY MONTAŻ składa się szereg różnorodnych działań, w tym również skierowanych do Partnerów, którzy stanowią fundament tej inicjatywy. Aby mogli skutecznie promować ideę dobrego montażu, potrzebują odpowiednich narzędzi. Jednym z nich są skrojone do ich potrzeb szkolenia. Mogą z nich skorzystać handlowcy Partnerów oraz przedstawiciele DOBRYCH FIRM, z którymi współpracują.

    Opłaca się zdobywać wiedzę o DOBRYM MONTAŻU - szkolenia dla partnerów kampanii
    Fot. HÖRMANN

    Podstawą sukcesu każdej inicjatywy są ludzie. Dlatego inwestowanie w ich rozwój wpływa pozytywnie na zaplanowaną strategię działania. Z potencjału szkoleń skorzystał również Związek POiD, oferując przedstawicielom Partnerów DOBREGO MONTAŻU możliwość odbycia profesjonalnych warsztatów, które mają ich przygotować do wykorzystania kampanii w codziennych relacjach z kontrahentami w celu podniesienia pozycji firmy oraz wzmocnienia argumentacji sprzedażowej.

    Opłaca się zdobywać wiedzę o DOBRYM MONTAŻU - szkolenia dla partnerów kampanii
    Fot. KRISPOL

    Dwa szkolenia za nami

    W aktualnej edycji DOBREGO MONTAŻU zrealizowane zostały już dwa szkolenia dla działów handlowych Partnerów kampanii. Pierwsze z nich odbyło się 9 października br. w siedzibie KRISPOL, a drugie, 14 października, w firmie Hörmann. W obu licznie uczestniczyli liderzy sprzedaży każdego z przedsiębiorstw, żywo biorąc udział w dyskusjach, związanych również z realizacją misji programu. Na forum aktywnie starali się znaleźć rozwiązania dla poszczególnych wyzwań, które towarzyszą DOBREMU MONTAŻOWI, w tym m.in. związanymi z budowaniem prestiżu zawodu montera stolarki budowlanej.
    Wielu z nich po raz kolejny podkreślało niezwykle ważną kwestię – aby wpływać na rynek, promując dojrzałe praktyki sprzedażowe. Dobry montaż nie może bowiem kosztować przysłowiowej „złotówki” ani być traktowany jako „gratis” do zakupu wysokiej jakości produktów (wówczas spada jego ranga w oczach odbiorców). Powinien być ważnym elementem przy zakupie zaawansowanej technologicznie stolarki budowlanej – tylko ta zgrana para gwarantuje przecież zadowolenie klientów. Wówczas każda ze stron zyskuje realne korzyści.

    Opłaca się zdobywać wiedzę o DOBRYM MONTAŻU - szkolenia dla partnerów kampanii
    Fot. HÖRMANN

    Tematyka szkoleń

    Warsztaty poprowadziła współpracująca przy kampanii DOBRY MONTAŻ firma szkoleniowa – Mitura Academy. Tematyka tego typu spotkań jest zawsze dostosowywana do indywidualnych potrzeb Partnera inicjatywy.
    Preludium stanowiła niezmiennie prezentacja aktualnych informacji dotyczących DOBREGO MONTAŻU. Podejmowane są również takie zagadnienia jak: pozyskiwanie inwestorów premium, warunki budowania relacji FOT.: KRISPOL partnerskiej na linii reprezentant producenta – właściciel firmy dystrybucyjnej czy informacje o programie w rozmowach z kontrahentami.
    Partnerzy DOBREGO MONTAŻU mają ponadto możliwość zapewnienia tego typu szkolenia dla swoich kluczowych partnerów biznesowych – DOBRYCH FIRM, umieszczonych w wyszukiwarce na stronie www.dobrymontaz.com. To punkty dystrybucji, które cieszą się ich najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem.

    Latest Posts

    Najnowsze artykuły

    Polacane produkty