12.8 C
Warszawa
środa, 4 października, 2023
Art. promocyjny

    XI edycja Kongresu Stolarki Polskiej – szanse rozwoju branży w razie spowolnienia gospodarki

    Uwaga, końcówka maja będzie naprawę gorąca! I to wcale nie z uwagi na wysoką temperaturę powietrza, ale wyjątkowe, coroczne spotkanie dla branży stolarki budowlanej, organizowane przez Związek POiD wraz z Partnerami. Od Kongresu Stolarki Polskiej dzieli nas już tylko 4 miesiące, które z pewnością upłyną pod znakiem intensywnych przygotowań. Czym zaskoczy nas tegoroczna edycja wydarzenia? Z pewnością ciekawym programem merytorycznym.

    Kongres Stolarki Polskiej to najważniejsze i najbogatsze merytorycznie wydarzenie, organizowane z myślą o przyszłości i rozwoju branży stolarki budowlanej. Inicjatywa miała swoją premierę aż 10 lat temu, od tego czasu jej formuła przeszła ogromną metamorfozę. Dziś Kongres realizowany jest na dużo większą skalę, może poszczycić się również znacznie szerszym spectrum podejmowanych zagadnień. Na pierwszym planie niezmiennie pozostają kwestie czysto branżowe. Uczestnicy mają jednak szansę podyskutować także na tematy marketingowe, poznać tajniki budowania nowoczesnego biznesu we współczesnych, niełatwych realiach rynkowych i czerpać inspiracje z wystąpień charyzmatycznych prowadzących, posiadających bogate know-how. Nie można nie wspomnieć też o możliwości nawiązania cennych kontaktów biznesowych i pogłębiania zbudowanych wcześniej relacji – stawiamy bowiem na potęgę networkingu.

    XI edycja Kongresu Stolarki Polskiej

    Data i miejsce Kongresu Stolarki Polskiej

    W tym roku Kongres Stolarki Polskiej odbędzie się 28-29 maja w czterogwiazdkowym, na wskroś nowoczesnym i komfortowym obiekcie, położonym w spokojnej części stolicy Polski – DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Nie miejsce jest jednak najważniejsze (choć powinno być doskonałą oprawą wydarzenia), a program, a ten z pewnością będzie obfitował w ciekawe wystąpienia eksperckie i debaty.

    Tematyka Kongresu Stolarki Polskiej

    Wystąpienia i debaty będą w dużej mierze dotyczyć najważniejszych wyzwań, które stoją aktualnie przed polską branżą stolarki budowlanej. Przewidziane są trzy różnorodne bloki tematyczne, których motywem przewodnim, spajającym całość, będzie zagadnienie potencjalnego spowolnienia gospodarczego. Ten trend podkreślają uznani ekonomiści Banku Światowego, w związku z tym warto być przygotowanym na ewentualną zmianę koniunktury rynkowej. Konieczne będzie wówczas bez wątpienia sprawne zarządzanie firmą. Dlatego podczas Kongresu zastanowimy się, czy jeśli ten scenariusz się sprawdzi, taki stan rzeczy wymusi na przedsiębiorcach diametralną zmianę strategii biznesowej.

    XI edycja Kongresu Stolarki Polskiej

    Porozmawiamy też na tematy związane ze współpracą biznesową, w tym przede wszystkim o sposobach radzenia sobie z nieuczciwymi partnerami. W razie nadejścia trudnych czasów ogromną rolę w organizacjach z pewnością będą odgrywały działy HR. To za ich pośrednictwem będzie można w sposób nowoczesny zarządzać zasobami ludzkimi, budować siłę organizacji w oparciu o potencjał i talenty poszczególnych pracowników. Zastanowimy się zatem, jak wzbić firmę na wyższy poziom organizacyjny i poznamy m.in. 5 narzędzi przydatnych w pracy managera. Ostatniego dnia wyjdziemy poza kwestie operacyjne, skupimy się na marketingu, za pomocą którego wszelkie trudności można przekuć w sukces. Podejmiemy też m.in. temat sztucznej inteligencji i jej wpływu na decyzje zakupowe konsumentów.

    Rada Programowa Kongresu Stolarki Polskiej

    Wstępny zarys programu był omawiany na spotkaniu Rady Programowej XI Kongresu Stolarki Polskiej, które miało miejsce jeszcze w ubiegłym roku.
    W jej skład weszli tym razem:

    • Iwona Bobrowska-Budny, Talent Management Mentor, Dyrektor Programu MBA HR i Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego,
    • Magdalena Cedro-Czubaj, Oknoplast – Dyrektor marketingu, Członek Zarządu Związku POiD,
    • Ewelina Ciechanowska, Uniqa – Ekspert ds. HR – HR Business Partner,
    • Jacek Czeremużyński, Mitura Academy,
    • Janusz Komurkiewicz, FAKRO – Dyrektor marketingu, Członek Zarządu, Prezes Zarządu Związku POiD,
    • Agnieszka Olędzka, Hörmann – Dyrektor Przedstawicielstwa w Warszawie, Członek Zarządu Związku POiD,
    • Maciej Strychalski – Klimas Wkręt-met – Dyrektor marketingu,
    • Marcin Wojciechowski – Marketing AVEEX – CEO & Creative Director,
    • Paweł Wróblewski – Dyrektor Zarządzający Związku POiD.

    Latest Posts

    Najnowsze artykuły

    Polacane produkty